Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Michiel van der Molen |
---|---|
Artikelnummer: | 9789089654441 |
EAN-code: | 9789089654441 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Waarom doen we dit eigenlijk℃ (ISBN:9789089654441) geschreven door Michiel van der Molen bestel je op bruna.nl! Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen en onduidelijkheid over wat het project uiteindelijk moet opleveren liggen daar vaak aan ten grondslag. Daarom is een goede businesscase een noodzaak voor elk project. Een goede businesscase is niet alleen de verantwoording van een project als basis voor besluitvorming, maar ook een krachtig hulpmiddel om leiderschap te versterken en de besturing te verbeteren. De kern van een sterke businesscase is een oneliner: een helder antwoord op de vraag waarom een project nodig is. Waarom doen we dit eigenlijk℃ vertelt hoe je een businesscase maakt en laat met aansprekende praktijkvoorbeelden zien hoe je een businesscase gebruikt. Bijvoorbeeld: - als basis voor succesvolle projectcommunicatie; om gebruikersinbreng...