Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789075569155 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Wie een ander of een organisatie wil veranderen moet daar vooral niet al te zeer zijn best voor doen. Een speelse benadering werkt beter. Deze fabels schrijven niet voor en proberen niet te overtuigen, maar zetten aan tot zelfreflectie en ontlokken nieuwe inzichten in het effect van het eigen handelen. Als een spiegel zetten ze ons aan het denken over onze manier van omgaan met onszelf en anderen. Therapeuten, managers, pastores en andere leidinggevenden gebruiken fabels in de begeleiding van cliënten en medewerkers. Maar zeker ook om na te denken over hoe ze zelf onbedoeld en met de beste intenties verandering in anderen in de weg zitten. Een eye-opener. Friedman gaf deze krachtige verhalen mee als huiswerkopdracht aan zijn cliënten. De fabels deden vaak hun beoogde werk en zijn nu beschikbaar in boekvorm.