Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491560231 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan nietzonder massamedia. De technische, economische enpolitieke veranderingen van de laatste decennia hebbengeleid tot ingrijpende wijzigingen in de communicatieinfrastructuur,waarvan de opkomst van het internet demeest opvallende is. Daardoor is de positie van media alsbijvoorbeeld dagbladen en tijdschriften sterk veranderd.Ook de rol van televisie is aan veranderingen onderhevig.In de communicatiewetenschap bestudeert men de plaats,rol en functie van de massamedia in de samenleving. Menkan hierbij denken aan de productie, de verspreiding en deeffecten en gevolgen van mediaboodschappen als nieuws,reclame, videoclips en films.Dit boek Onderzoekstypen in de communicatiewetenschappresenteert de gangbare onderzoeksmethoden op dit terrein.Het boek geeft antwoord op belangrijke vragen die deonderzoeker zich steeds moet stellen, als: welke methodenzijn er, voor welk onderzoeksonderwerp zijn zij geëigend enhoe kunnen zij op elkaar worden afgestemd?In Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap wordt vanelke methode een praktijkgeval beschreven en vervolgensvoorzien van commentaar.De auteurs behoren tot de secties Communicatieweten schapen Methoden van de Radboud Universiteit Nijmegen; zijwerken samen in het onderzoeksprogramma NISCO.