Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089538154 |
Door de opkomst van sociale media is recruitment (werving en selectie) de laatste jaren sterk veranderd. Ook het denken over werk en functies - en daarmee over werkgevers en solliciteren - is heel anders geworden. In plaats van sollicitatiebrieven met prachtige volzinnen als: 'Naar aanleiding van uw advertentie doe ik u hierbij mijn curriculum vitae toekomen' wordt tegenwoordig een vlot videootje gestuurd via Whatsapp. Ook wachten kandidaten voor een functie niet langer af wat de werkgever wil bieden in ruil voor hun inspanningen, maar stellen ze zelf eisen. Ze zijn niet meer bereid om 60 uur per week te werken, maar zoeken zingeving en een goede balans tussen werk en privé. Verder stappen ze gemakkelijker over naar een andere werkgever of beginnen voor zichzelf.Deze ontwikkelingen hebben ook de functie van de recruiter enorm beïnvloed. In dit boek bieden wij de aankomende recruiter (mogelijk nog student HRM) handvaten voor succesvolle werving- en selectieprocedures, gebaseerd op de huidige praktijk van een aantal ervaren recruiters. Op de bij dit boek horende website is een aantal van de interviews uit het boek na te lezen. Ook zijn er vragen, opdrachten en extra materiaal te vinden.