Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789022993019 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Iedereen wil gelukkig zijn. En we doen er alles aan om dat te bereiken. Ondanks al onze materiële welvaart blijft er echter toch iets knagen van binnen. We zien luchtverontreiniging, onveiligheid op straat, politieke onmacht, terrorisme, vervaging van normen en waarden. We zien armoede in de derde wereld en voelen ons schuldig. We horen moslimfundamentalisten fulmineren tegen de westerse waarden en vragen ons af of ze misschien toch niet een beetje gelijk hebben.Zijn we wel zo gelukkig? Zijn we als westerse wereld wel op de goede weg? Of stevenen we af op onze ondergang?Auteur Eric Bartels ontvouwt in Mens - Het geheim van het zijn een uiterst prikkelende en optimistische visie, waarbij hij een gefundeerd antwoord geeft op bovenstaande vragen. Hij beschrijft welke krachten de menselijke geschiedenis voortstuwen en dat het westerse beschavingsmodel het enige model is dat de mens tot ultiem persoonlijk geluk en verlichting zal brengen.U zult door het lezen van dit boek sterk gestimuleerd worden na te denken over uw eigen leven en uw opvattingen over de wereld om u heen. U zult een geheel nieuw perspectief ontwikkelen en met meer plezier en bewustzijn invulling geven aan uw leven.Ondernemer, filosoof, muzikant en schrijver Eric Bartels werd in 2001 op slag bekende Nederlander door de veelbesproken documentaire It`s magictime over zijn toenmalige bedrijf MagicMinds, die zowel op televisie als in de bioscoop voor veel opschudding zorgde.De afgelopen twintig jaar is Bartels als ondernemer betrokken geweest bij tal van innovatieve bedrijfsinitiatieven in marketing en nieuwe media, waaronder de eerste Europese Internetwinkel in 1989, de eerste electronic marketplace in 1990 en het multichannel communication bureau MagicMinds tussen 1998 en 2001.Hij is een fervent lezer van filosofie, psychologie en wetenschap, studeert sinds 2002 Tibetaans boeddhisme bij de Tibetaanse yogi Sogyal Rinpoche en is mede-eigenaar van de onderneming Unthink institute die mensen en bedrijven helpt te transformeren naar meer rendement, voldoening en geluk.