Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491560392 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied van accountability dragen meer en meer bij aan de discussie over en de toepassing ervan in de praktijk. Vanuit deze achtergrond wordt in dit memo een overzicht gegeven van een aantal inzichten, methoden en praktische toepassingen, waarmee u te maken krijgt als u accountability van communicatie in uw organisatie wilt implementeren. AUTEUR Drs. Cathelijne Janssen (1970) is eigenaar van Cateau Communicatie. Ze heeft ruim vijftien jaar ervaring in verschillende (leidinggevende) functies op het gebied van marketing, communicatie en ICT bij overheidsorganisaties en in het bedrijfsleven. Cathelijne adviseert organisaties over accountability van communicatie en begeleidt hen bij de implementatie daarvan als adviseur of project manager. Daarnaast geeft zij trainingen, lezingen, (gast)colleges en workshops over accountability en is zij coördinator van de themagroep Accountability bij Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie.